O nás

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Nejdůležitější je, že časová osa je opravdu v rekonstrukci

A tak šel čas...

Vyvíjíme vlastní softwarové řešení pro firmy

Naše několikaleté zkušenosti z oblasti IT, firem a firemních procesů jsme se rozhodli zužitkovat. Našli jsme díru na trhu. Díru, na kterou jsou velké systémy příliš těžkopádné a kombinace několika malých aplikací příliš složitá.

2022

Vývoj aplikací

Vývoj webových aplikací byl vyčleněn z našeho in-house studia do samostatné odnože. Snažíme se jít jednoduchou cestou a to se nám daří 🙂

2021

Založení Learnify

Vznik vzdělávací platformy skrze které budou zužitkovány letité zkušenosti z oblasti vzdělávání. Tváře projektu se firemnímu i školnímu vzdělávání věnují několik let. Mají zkušenosti z předchozích zaměstnání nebo přímo patřičné vzdělávání. Mnozí pak působí na akademické půdě v oblasti vzdělávání. Proto nabízíme jedinečnou a unikátní platformu založenou na faktech.

2020

Vznik be Productivv

Jak už název napovídá, jedná se o produktivitu. Chceme zužitkovat letité zkušenosti z oblasti firemního vzdělávání, firemních procesů a analytiky. Náš procesně-analytický přístup se špetkou pedagogiky umožňuje promptně reagovat na konkrétní potřeby jednotlivých organizací různého typu. Od jednotlivců, přes malé a střední podniky, až po vzdělávací instituce v čele se školami.

2019

Vznik Deitas Studia

zaměřujícího se na krátké klipy a filmy vznikající v moderních hrách.

01 / 2011

Herní databáze čítá více než 30000 titulů

Měsíční návštěvnost dosahuje více než 10000 unikátních hráčů

01 / 2011

Založena platforma Gamesbase

Měsíční návštěvnost dosahuje více než 10000 unikátních hráčů

01 / 2011

Pořádání mezinárodní eSport ligy

Měsíční návštěvnost dosahuje více než 10000 unikátních hráčů

01 / 2011

Veřejné komunikační servery

Protože jsme chtěli pomoci herní komunitě v ČR, která v lecčem zaostávala vůči západnímu světu, založili jsme vlastní komunikační servery a ty poskytly herním týmům, organizacím i jednotlivcům zcela zdarma.

01 / 2011

Spuštění odborného IT magazínu

Magazín se věnuje informačním technologiím a novinkám.

Měsíční návštěvnost dosahuje více než 10000 unikátních hráčů

01 / 2011

Rebranding a nové projekty

Objevili jsme barvy. Spolu s novými projekty dochází k mírné změně loga, nyní obohaceného o spektrum barev, které symbolizuje různorodé činnosti. Elementy obýhající centrální myšlenku Deitas stále zústávají, jen získávají barevný nádech, protože vše je stejné a přeci jiné.

01 / 2011

Vznik mezinárodní databáze herních podvodů

Spolu s partnery jsme založili první mezinárodní databázi notorických hříšníků, skrze kterou se nahlašovali podvody. Participující strany tak mohli pomoci férovému prostředí bez tzv. cheaterů.

01 / 2011

První krůček ke vzdělávání

Spuštěna platforma pro sdílení tutoriálů pod hlavičkou Deitas Tuts

01 / 2011

Máme více než 10 serverů

Měsíční návštěvnost dosahuje více než 5000 unikátních hráčů

01 / 2011

Partnerství s IPGamez

Uzavřeno partnerství s herním portálem IPGamez (později Project Pandora) provozujícím privátní servery mj. na World of Warcraft, Counter Strike, ...

2010

Založena první internetová herní televize

První internetová herní televize v ČR skrze platformu Mogulus. Skvělý doplněk k existující, na eSport založené televizi PG24.

08 / 2010

Naše první herní servery

Spouštíme vlastní herní servery v několika hrách. V některých se stávají naše servery nejúspěšnější v Evropě.

Zároveň spouštíme vlastní komunikační servery pro hráče zcela zdarma!

2010

Spuštění herního magazínu

Český herní magazín přinášející nejnovější zprávy ze světa počítačových a později i konzolových her.

04 / 2010

Založení a nové logo

Založení projektu Deitas, primárně věnovanému e-sportu. Nové logo obýhá několik elementů. Text samotný představuje základní myšlenky a vize. Elementy představují různé projekty a navazující myšlenky, které sdílí společnou vizi, cíle a myšlenky. Proto samotný název obýhají, dřží se v jeho gravitačním poli.

01 / 2010

Vznikl myšlenky a počátek formování

Zde to vše začalo. Začali se formovat myšlenky a vize. Začalo se zkoušet a realizovat. Primárně nově vznikajícímu odvětví e-sportu.

2008
cs_CZCzech