- admin
- 3 prosince, 2020
- 0 Comments
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Nejdůležitější je, že časová osa je opravdu v rekonstrukci
A tak šel čas...
Vyvíjíme vlastní softwarové řešení pro firmy
Naše několikaleté zkušenosti z oblasti IT, firem a firemních procesů jsme se rozhodli zužitkovat. Našli jsme díru na trhu. Díru, na kterou jsou velké systémy příliš těžkopádné a kombinace několika malých aplikací příliš složitá.
2022Vývoj aplikací
Vývoj webových aplikací byl vyčleněn z našeho in-house studia do samostatné odnože. Snažíme se jít jednoduchou cestou a to se nám daří 🙂
2021Založení Learnify
Vznik vzdělávací platformy skrze které budou zužitkovány letité zkušenosti z oblasti vzdělávání. Tváře projektu se firemnímu i školnímu vzdělávání věnují několik let. Mají zkušenosti z předchozích zaměstnání nebo přímo patřičné vzdělávání. Mnozí pak působí na akademické půdě v oblasti vzdělávání. Proto nabízíme jedinečnou a unikátní platformu založenou na faktech.
2020Vznik be Productivv
Jak už název napovídá, jedná se o produktivitu. Chceme zužitkovat letité zkušenosti z oblasti firemního vzdělávání, firemních procesů a analytiky. Náš procesně-analytický přístup se špetkou pedagogiky umožňuje promptně reagovat na konkrétní potřeby jednotlivých organizací různého typu. Od jednotlivců, přes malé a střední podniky, až po vzdělávací instituce v čele se školami.
2019Herní databáze čítá více než 30000 titulů
Měsíční návštěvnost dosahuje více než 10000 unikátních hráčů
01 / 2011Pořádání mezinárodní eSport ligy
Měsíční návštěvnost dosahuje více než 10000 unikátních hráčů
01 / 2011Veřejné komunikační servery
Protože jsme chtěli pomoci herní komunitě v ČR, která v lecčem zaostávala vůči západnímu světu, založili jsme vlastní komunikační servery a ty poskytly herním týmům, organizacím i jednotlivcům zcela zdarma.
01 / 2011Spuštění odborného IT magazínu
Magazín se věnuje informačním technologiím a novinkám.
Měsíční návštěvnost dosahuje více než 10000 unikátních hráčů
01 / 2011Rebranding a nové projekty
Objevili jsme barvy. Spolu s novými projekty dochází k mírné změně loga, nyní obohaceného o spektrum barev, které symbolizuje různorodé činnosti. Elementy obýhající centrální myšlenku Deitas stále zústávají, jen získávají barevný nádech, protože vše je stejné a přeci jiné.
01 / 2011Vznik mezinárodní databáze herních podvodů
Spolu s partnery jsme založili první mezinárodní databázi notorických hříšníků, skrze kterou se nahlašovali podvody. Participující strany tak mohli pomoci férovému prostředí bez tzv. cheaterů.
01 / 2011První krůček ke vzdělávání
Spuštěna platforma pro sdílení tutoriálů pod hlavičkou Deitas Tuts
01 / 2011Partnerství s IPGamez
Uzavřeno partnerství s herním portálem IPGamez (později Project Pandora) provozujícím privátní servery mj. na World of Warcraft, Counter Strike, ...
2010Založena první internetová herní televize
První internetová herní televize v ČR skrze platformu Mogulus. Skvělý doplněk k existující, na eSport založené televizi PG24.
08 / 2010Naše první herní servery
Spouštíme vlastní herní servery v několika hrách. V některých se stávají naše servery nejúspěšnější v Evropě.
Zároveň spouštíme vlastní komunikační servery pro hráče zcela zdarma!
2010Spuštění herního magazínu
Český herní magazín přinášející nejnovější zprávy ze světa počítačových a později i konzolových her.
04 / 2010Založení a nové logo
Založení projektu Deitas, primárně věnovanému e-sportu. Nové logo obýhá několik elementů. Text samotný představuje základní myšlenky a vize. Elementy představují různé projekty a navazující myšlenky, které sdílí společnou vizi, cíle a myšlenky. Proto samotný název obýhají, dřží se v jeho gravitačním poli.
01 / 2010Vznikl myšlenky a počátek formování
Zde to vše začalo. Začali se formovat myšlenky a vize. Začalo se zkoušet a realizovat. Primárně nově vznikajícímu odvětví e-sportu.
2008